18 Oktober 2016

USAHASAMA FY DAN DATO' MD FADZILAH KAMSAH

Assalamualaikum serta salam sejahtera...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah Taala kerana dengin izinNya menemukan FY dengan idola pakar motivasi negara iaitu Dato' MD Fadzilah Kamsah. FY juga telah lama meminati beliau memandangkan di awal kerjaya FY dahulu sekembalinya dari USA FY juga pernah mencuba nasib dalam bidang ini namun ia tidak kesampaian atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan. Pun begitu FY sempat menulis 4 buah buku motivasi selama 14 tahun berkecimpung dalam bidang tersebut sebelum FY mengambil keputusan untuk beralih arah kembali ke bidang pelaburan saham, Bidang dimana FY memperolehi Diploma UITM dan Ijazah dari Uni of Nebraska, Lincoln dahulu.

Apapun setelah sekian lama atas sebab yang tertentu Allah Taala telah menyusun FY untuk bertemu dengan Yang Berbahagia DMFK ini tapi kali ini untuk berpadu tenaga menjalankan kombinasi seminar saham dunia melalui pelaburan di Bursa Malaysia juga seminar saham akhirat melalui pengisian-pengisian pembentukan rohani bagi membuka pintu rezeki.

InsyaAllah gabungan kami berdua ini bakal membawa kebaikan yang banyak kepada pembangunan Ummah. Apapun FY akan cuba untuk melakukan yang terbaik.



Untuk permulaan seminar pertama gabungan FY dan DMFK ini ialah seminar tertutup hanya untuk peserta jemputan sahaja dengan harga promosi yang murah.


Seminar untuk anda semua dengan penampilan khas bersama DMFK sedang dirangka dan InsyaAllah akan ke udara tak lama lagi.

Semoga usahasama ini bakal membawa kebaikan kepada kita semua. InsyaAllah.

Sekian dulu,

FY
www.faizalyusup.net
0166667430

Download Ebook percuma di www.faizalyusup.my
Group WhatsApp saham percuma FY hubungi FY 0166667430
Buka akaun CDS hubungi En Yasin 0193346570
Seminar Saham hubungi Puan Azila 0166641755
Sesi Personal Coaching Saham Live Trading hubungi Ramzi 0173730513

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.