13 Mac 2013

SAHAM PERUNTUKAN KHAS BUMIPUTERA DI MITI - MATRIX CONCEPT HOLDINGS BERHAD


IPO MITI MATRIX CONCEPTS HOLDINGS BERHAD

a) Jumlah Saham Khas : 32,500,000 unit

b) Harga Par : RM 1.00 seunit

c) Harga Tawaran : Akan dimaklumkan kemudian

d) Aktiviti Utama Syarikat :

- Matrix Concepts Holdings Berhad is principally an investment holding company, while our subsidiary companies are mainly involved in property development, sales of land, investment holding, project management and procurement of building materials and administrative services.

e) Penyenaraian Saham : Disenaraikan di Pasaran Utama

f)  Bank Penasihat : Hong Leong Investment Bank Berhad

g ) Tarikh Tutup Pendaftaran Minat Untuk Melanggan :

Penghantaran Borang Pendaftaran Minat Untuk Melanggan Saham bagi Individu, Syarikat, Koperasi & Yayasan bersama dengan dokumen-dokumen berkaitan pada 19 Mac 2013 (Selasa) jam 1.00 petang.

Sekali lagi disebabkan permohonan saham ini tidak dijalankan secara online, sebaliknya dengan kaedah manual maka anda boleh meminta contoh cover letter dan borang permohonannya dari FY di alamat emel – greng70@yahoo.com.

Sekian.

FY

PS – Kepada yang ingin belajar memohon saham IPO di MITI ini tetapi tak tahu bagaimana, anda samaada boleh membeli Ebook Panduan Memohon Saham IPO MITI karya FY,

Atau


Menyertai Seminar Saham Super Investor yang FY jalankan dari masa ke semasa. Yang terkini adalah pada 27 April ini di Bangunan Getah Asli, Kuala Lumpur. Layari www.seminarsaham.com.my untuk mendaftar.


' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.