27 Julai 2015

IPO IKHMAS JAYA DAN IPO SUNCON

Assalamualaikum...
 
 
 
Nampaknya IPO IKHMAS JAYA menguntungkan para pelabur yang mendapat saham tersebut. Dibuka dengan premium sebanyak 11 sen pada harga 68 sen dan naik setinggi 80 atau melebihi 40% pada hari penyenaraiannya. Keuntungan 40% dalam masa sebulan adalah satu pulangan yang amat tinggi sebenarnya.
 
Dalam hal ini FY yakin keuntungan IKHMAS JAYA ini dicampur pula dengan keuntungan SEDANIA dan XIN HWA pasti akan meng"cover" kerugian IPO MALAKOFF. Itupun kalau pelabur IPO itu bijak untuk menjual Malakoff dan memohon saham-saham IPO yang lain. Bagi yang masih memegang Malakoff dan tidak punya modal lagi maka strategi ini tidak boleh digunapakai.
 
Besok bagi yang berjaya mendapatkan saham IPO SUNCON baik melalui IPO Awam, IPO MITI dan sebagainya maka InsyaAllah, keuntungan akan menjadi milik anda juga.
 
Setakat ini Fair value yang diletakkan oleh Research House untuk saham IPO SUNCON ini adalah antara RM1.25 hingga RM1.40.
 
Pelabur yang untuk IKHMAS tu boleh menyumbang kepada kempen Gerakkan RM1.00 anda kepada saudara Mohd Reza Samsuddin tu yer. Kita bantu apa yang boleh. Kali kita cari orang lain pula untuk kita bantu. InsyaAllah
 
Good Luck!
 
FY

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Komen

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.