26 November 2019

JADILAH FY SEBAGAI REMISIER ANDA

No photo description available.

Hari ni ramai client FY di Kenanga untung saham IPO SOLARVEST sebab remisier depa FY... Dapatlah khidmat nasihat yang betul! Hawhawhaw...
Jom buka akaun CDS dengan FY!

MACAMANA NAK BUKA AKAUN CDS DENGAN FY DI KENANGA INV BANK BHD



Akaun CDS adalah akaun di mana saham-saham disimpan. Akaun Trading pula ada akaun dimana transaksi penjualan dan pembelian saham dijalankan baik melalui remisier mahupun secara online.

Modal pelaburan yang anda depositkan akan disimpan dalam akaun Trading ini.

Untuk membuka akaun CDS dan Trading bersama FY di Kenanga sila hubungi staff FY, Cik Ana 01121395718. Beliau akan membantu anda.

Anda boleh membuka banyak akaun CDS asalkan dengan syarikat Broker saham yang berlainan. Apapun bukalah satu dengan FY di Kenanga supaya anda boleh mendapatkan khidmat nasihat saham percuma secara berterusan.

Anda boleh samaada datang ke pejabat FY di Kenanga Investment Bank Berhad, Tingkat 2, The Curve Mutiara Damansara, Petaling Jaya. Hubungi Ramzie 0173730513 bagi mendapatkan lokasi pejabat kami.

atau

Melakukannya melalui pos sekiranya anda tinggal jauh. Untuk pengetahuan anda pelanggan FY datang dari Perlis hingga ke Sabah. Jadi wasap nama dan alamat penuh anda kepada Cik Ana agar kami boleh poskan borang CDS tersebut. Dokumen yang diperlukan ialah RM10, salinan kad pengenalan dan salinan penyata bank.

Tonton video di link berikut ini untuk memahami garispanduan membuka akaun CDS ;


Akaun Online Platform Kentrade pula membolehkan anda menjual pembelian dan penjualan saham secara online walau dimana anda berada.

Untuk membuka akaun online platform Kentrade ini anda boleh hubungi En Ramzie 0173730513. Beliau akan membantu anda. Pastikan anda berada di depan komputer siap dengan Wifi sebelum menelefon beliau.

Tonton video dalam youtube berikut ini untuk mendapatkan langkah-langkah membuka akaun Trading Platform Kentrade.

Siap semua ini anda sudah bersedia untuk melabur saham di Bursa Malaysia. Apa yang tinggal ialah untuk memasukkan modal dan menimba ilmu pelaburan saham yang betul.

Jom ke kelas atau seminar FY untuk mempelajari semua sekali perkara yang perlu anda tahu mengenai pelaburan saham di Bursa Malaysia...

FY Al Haj

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.