03 Mei 2011

Pengumuman Penting daripada Persatuan Penduduk Desa Kasia, Nilai, Negeri Sembilan - Kes Kecurian kereta Volkwagon Passad WGT 69.

Salam Sejahtera..

Petang tadi kira-kira jam 6.45 petang, sebuah kereta BMW 5 series berwarna kelabu telah mengekori salah seorang penduduk Taman Desa Kasia di Nilai yang memandu kereta Volkswagon Passad berwarna putih plat no WGT 69.

Sejurus tiba di rumah, lehernya telah diacukan dengan kapak dan wanita itu diminta untuk menyerahkan kunci keretanya juga kunci kereta Toyota Camry yang terletak di perkarangan rumahnya. Namun demikian, oleh sebab pencuri itu mengambil masa untuk menghidupkan engin kereta Volkwagon itu, mereka melarikan diri meninggalkan kereta Camry tersebut. Dari Desa Kasia mereka memasuki Desa Kolej sebelum menukar nombor plat kedua-dua kereta tersebut. Ini diketahui kerana wanita tersebut sempat memberitahu beberapa jiran yang seterusnya mencari dan bertemu dengan kedua-dua kereta tersebut.

Kereta BMW 5 series kelabu itu ditukar kepada no WGJ 33 dan Volkswagon Passad berwarna putih itu pula kepada nombor BJD 18.

Mereka melarikan diri ke arah highway Utara Selatan namun demikian arahnya tidak diketahui...

Kepada sesiapa yang bertemu dengan kedua-dua kereta tersebut sila hubungi pihak polis atau Korporal Baharuddin di talian 012 637 9287 seberapa segera agar tindakan dapat diambil dan para pencuri ini dapat diberkas.

Sekian, Harap Maklum.


FY HARAP ANDA SEMUA DAPAT SHAREKAN MAKLUMAT INI

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.