23 September 2012

Faizal Yusup dan Suzana Ghazali Bekerjasama


Salam ceria di hujung minggu. Semoga anda semua bahagia disamping keluarga yang tercinta.

Semalam FY bertemu dengan Suzana Ghazali seorang peguam syarie dan perunding motivasi kekeluargaan yang terkenal di negara ini. Tujuan FY ialah untuk menjalankan kerjasama dengan beliau baik dalam menjalankan seminar motivasi diri, pasangan, kekeluargaan mahupun kewangan. Alhamdulillah pertemuan itu membuahkan hasil dan beliau bersetuju untuk menjadi associate kepada Advance Forward Training and Consultants syarikat yang menjalankan Seminar Saham Super Investor untuk para pelabur.

InsyaAllah kombinasi antara FY dengan Suzana Ghazali ini boleh membawa kebaikan yang banyak kepada ummah.

Mungkin anda mengenali FY sebagai seorang ahli dalam bidang saham namun ketahuilah FY juga sebenarnya seorang yang lebih ahli dalam bidang motivasi dan kaunseling. Sehingga kini FY telah menulis 4 buah buku motivasi yang diterbitkan oleh Utusan Publications juga Alaf 21. Percayalah andai anda berpeluang untuk menyertai seminar motivasi yang dikendalikan FY anda akan terkejut dan balik dari seminar sebagai seorang yang melihat dunia dan kehidupan dalam horizon yang baru dan InsyaAllah seterusnya ia akan membawa kepada kebahagiaan dan ketenangan dalam kehidupan anda. Tak percaya? Datanglah!

InsyaAllah kami akan cuba untuk menjalankan satu seminar motivasi bersama tak lama lagi.

Apapun Bagi yang tidak mengenali Suzana Ghazali, berikut adalah biodata beliau ;

 Suzana Ghazali
Associate
Advance Forward Training and Consultants


  • ·   Perunding Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie
  • · Kolumnis tetap Resipi Hidup Mingguan Wanita, Dilema  Perkahwinan Pa&Ma dan Cermin Diri Kosmo!
  • ·   Aktif memberikan ceramah dan kursus berkaitan
  • ·   Panel jemputan di RTM, Media Prima dan Astro
  • ·  Berpengalaman mengendalikan kes-kes rumahtangga sejak 1998

Anda juga boleh mengunjungi blog kendalian beliau di ;


Sebagai penutup kepada artikel ini, sudikah anda menghadiri seminar motivasi kami, seminar untuk diri, pasangan dan keluarga yang bahagia?

Andai seminar saham Super Investor memberikan pengisian dan tunjuk ajar pelaburan saham bagi mendapatkan pulangan kewangan, Seminar motivasi kami ini pula akan memberikan pengisian dan tunjuk ajar bagi mendapatkan pulangan dalam bentuk kebahagiaan dan ketenangan dalam menjalani kehidupan. InsyaAllah. 

Sekian dulu. FY mengundur diri.


PS – FY akan menjalankan SEMINAR SEHARI SUPER INVESTOR yang penuh dengan pengisian pelaburan. Ia sangat baik untuk beginner dalam pelaburan saham ini. InsyaAllah ia akan dijalankan pada 20 Oktober 2012 nanti. Kepada yang berminat sila layari ;



' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.