10 Jun 2011

Blog Faizal Yusup Jadi Blog Rujukan Pelaburan Saham?



Nampaknya kebelakangan ini blog FY ini lebih terkenal sebagai blog rujukan pelaburan saham daripada pengisian motivasi mahupun kaunseling yang biasa FY jalankan.

Tak mengapalah mungkin selalunya FY cuba menyampaikan pengisian yang bersifat ilmu pengetahuan yang bermanfaat buat pengunjung blog ini tetapi atas sebab-sebab yang tertentu dengan ketentuan Ilahi terdapat sedikit lencongan kebelakangan ini kepada pengisian yang berbentuk jihad ekonomi. Pada FY walau apapun juga pengisiannya yang penting ialah ia bercirikan amal jariah dan bersifat jihad serta dapat membangunkan ummah.

Kepada mereka yang mencari pengisian kaunseling, motivasi, penulisan, pengisian, penulisan, teka teki dan yang lainnya buat masa ini diminta bersabar dan bacalah artikel-artikel yeng terdahulu sementara FY sibuk dengan lencongan pelaburan saham buat masa ini. Apapun nanti bila ada kesempatan pastinya FY akan menulis mengenainya bila ada keizinanNya. Harap bersabar ye sebab buat masa ini pengisian pelaburan saham perlu dititikberatkan bagi menjawab pelbagai soalan yang diajukan mengenai aspek ini. Aspek yang jarang diperkatakan oleh orang kita aspek yang hanya diketahui dan difahami oleh segelintir sahaja di negara ini. Dengan harapan melalui blog ini FY dapat menyumbang sedikit sebanyak dalam memberikan pengetahuan dan kesedaran kepada ramai mengenai aspek pelaburan saham ini. InsyaAllah.

Sekian dulu.

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.