08 November 2010

Catatan Faizal Yusup


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Semoga anda semua berada dalam daerah kewalafiatan yang baik hendaknya. InsyaAllah.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan sekali lagi berbanyak terima kasih kepada mereka-mereka yang berkunjung ke blog Faizal Yusup ini. Sungguh saya amat menghargai kehadiran anda semua walau di mana anda berada.

Tujuan saya menulis catatan ini ialah kerana saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka-mereka yang meng"link"kan blog mereka dengan blog ini. InsyaAllah mereka yang dijodohkan melalui link itu juga akan mendapat manfaat darinya. Seperkara saya juga ingin meminta maaf kerana buat masa ini saya masih belum dapat berbuat perkara yang sama. Ini kerana saya masih lagi dalam proses menyelenggara blog ini. InsyaAllah saya akan berbuat demikian tak lama lagi.

Apapun saya harap anda semua ceria berada di sini, dapat mencari apa yang dihajati hati dan semoga ada diantara susunan ayat dalam blog ini yang memangkinkan kebaikan dalam hati kita semua. InsyaAllah selagi ada kesempatan dan kurniaan ilham saya akan terus-terusan menulis buat tatapan anda pembaca yang saya muliakan.

Sekian dulu buat catatan kali ini. 
Wassalam.

Ikhlas,
Faizal Yusup

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.