22 Februari 2010

Catatan Faizal Yusup

Hari ini sekali lagi saya berborak dengan seorang lagi pengikut blog ini dan katanya dia suka ke sini kerana blog Faizal Yusup ni macam suratkhabar baginya. Setiap hari dia akan masuk dan membaca artikel untuk hari itu dan kalau tiada terpaksalah dia membaca entri yang lama. Pun begitu katanya tidak mengapa sebab entri lama pun tak jadi masalah sebab masih applicable atau boleh diambil iktibar. Katanya ini tak seperti blog lain yang kalau dibaca entri lama ia berkisar tentang cerita yang dah lama. Ini menyebabkan blog ini unik, lain dari yang lain katanya dan satu hari dia percaya blog ini akan meletup.

Itu katanya. Apapun saya berterima kasih atas testimoni ikhlas itu. Iktibar dari kata-kata itu yang saya ambil ialah saya mesti menulis atau post satu artikel paling kurangpun setiap hari. InsyaAllah ini akan saya usahakan selagi dizinkanNya. Bagi saya meletup atau tidak itu semua kerja Allah Taala. Apa juga susunanNya saya redha.

Pada hemat saya blogging ini lebih kurang sahaja konsepnya dengan menjalankan perniagaan restoran.

Kalau kita sediakan makanan yang sedap, dengan presentation yang baik, layanan yang cekap, restoran yang bersih dan tersusun, lokasi yang sesuai, promosi yang berterusan saya yakin baik restoran mahupun blog pasti ada pelanggan yang akan datang makan. Mereka pula akan datang kembali dan memberitahu pula pada orang lain mengenainya.

Sekian dulu catatan buat kali ini...

Ikhlas dari,

Faizal Yusup
Pengkaji Isu Sosial

Facebook : Faizal Yusup
Revolusi Baru Kecemerlangan Diri!

PS - Anda suka blog ini? Tolong saya hebahkan pada semua rakan-rakan anda atau linkkan blog saya ni kepada blog anda okay? Ada banyak manfaat untuk semua. InsyaAllah.

Terima kasih…

' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Komen

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.