11 November 2009

Testimoni Anda Yang Baru



"Alhamdulillah, dalam tempoh 10 hari sahaja, saya berjaya menyelesaikan pembacaan buku ANDA YANG BARU. Memang menerujakan saya tika setiap kali membaca buku tersebut, membuatkan saya berusaha untuk terus dan terus membacanya hingga selesai. Kandungannya yang menarik, dikupas dengan bahasa yang mudah difahami, sesuai untuk bacaan semua peringkat usia dan tahap pendidikan, diselitkan dengan pelbagai fakta kes menarik beserta kisah-kisah motivasi yang amat membekas di hati, betul-betul memberikan sesuatu yang baru kepada saya untuk meneruskan agenda saya selama ini. Bukan sekadar buku biasa tetapi memang sebuah buku motivasi yang sewajarnya dibaca oleh semua, tak kira siapa pun anda kerana insyaAllah, anda akan temui sesuatu yang terbaik untuk diri anda!! Percayalah!!!"



Testimoni


Suzana Ghazali
*Perunding Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie *Kolumnis tetap Resipi Hidup Mingguan Wanita *Aktif memberikan ceramah dan kursus berkaitan *Pernah menjadi panel jemputan di RTM, TV3 dan Astro *Berpengalaman mengendalikan kes-kes rumahtangga sejak 1998.



Dari buku pertama sehinggakan buku yang baru ini membuat satu pembangunan dan kebangkitan dalam penghijrahan. Beliau begitu cerdas memaparkan semua aspek yang harus merangkumi kehidupan . Midas penghayatan yang luarbiasa membuatkan saya membacanya berkali -kali dan tabik saya berikan. saya harap teruslah menulis dan memberikan ilmu terus maju dan melaju. syabas dari saya.. Buku yang paling Best..syabas sekali lagi buat Faizal Yusup!!


Testimoni



Salbiah Sirat
Singapore




' style='padding: 0; border: none;'/>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.